Gratis patroon

Hallo,

via Amerikaanse haakcollega’s kreeg ik de tip om ook eens een gratis patroon online te zetten.

Op Ravelry verkoop ik nu voor een maand of twee, uitsluitend in het Engels. Naar goede gewoonte maak ik al mijn patronen telkens 2 x: in het Engels en in het Nederlands.

Elk patroon is stap voor stap uitgeschreven en heeft bij elke stap duidelijke foto’s. Op die manier is het ook voor beginners haalbaar.

Vandaag nam ik er even de tijd voor. Ik bedacht een concept, begon te haken en creëerde deze ‘snelle sjaal met margriet’.

P1160160

Bij het ontwerpen komt heel wat kijken:

– je bedenkt een idee

– je begint te haken

– elke stap schrijf je op

– elke stap fotografeer je

– daarna kijk je het volledige patroon nog eens goed na

– vervolgens wordt het patroon uitgeschreven, zowel in het Engels en het Nederlands en worden de foto’s toegevoegd

Het is een zeer intensief en tijdrovend werk, maar ik doe het wel graag.

En nu hoop ik dat ik jullie kan blij maken met het tweede gratis patroon op mijn site!

Je vindt het via DEZE LINK (klik).

P1160165

Zo, haak ze!

 

Tanneke

 

Plaats een reactie