Bladhart

Op mijn webshop kan je heel wat leeslinten terugvinden. Ik ben een echte boekenverslinder en lees soms meerdere boeken tegelijk. Het is altijd handig als je enkele bladwijzers bij de hand hebt. Ik heb er dus veel…

Vandaag kreeg ik een leuk idee voor een nieuwe bladwijzer, het bladhart.

Ik maakte twee hartjes. Vervolgens naaide ik er de letters ‘Read’ op. Die kan je natuurlijk vervangen door wat je maar wilt: jouw naam, een motiefje, een afkorting, gewoon wat jij leuk vindt!

Die twee hartjes naaide ik dan aan elkaar, maar de bovenkant liet ik open. Zo kan je het hartje gebruiken als bladwijzer: je schuift het in de hoek over de pagina’s heen. Handig, maar vooral: mooi en origineel!

Ondertussen ben ik al weer bezig aan de volgende bladwijzer. Zodra die klaar is, kan je er hier over lezen! Ondertussen…

Haak ze!

Tanneke

Geef een reactie

